.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پیام تبریک نوروزی مجمع نمایندگان مردم مازندران

یا مقلب القلوب و الابصار یا مدبرالیل و النهار
یا محول الحول و الاحوال حول حالنا الی احسن الحال
بر آمد صبح و بوی نوروز به کام دوستان و بخت پیروز
مبارک بادت این سال و همه سال همایون بادت این روز و همه روز

حلول سال 1392 و بهار پرطراوت را که نشانه قدرت لایزال الهی و تجدید حیات طبیعت می باشد را به مردم شریف و ولایتمدار استان مازندران عزیزان تبریک و تهنیت عرض نموده و سالی سرشار از برکت و معنویت را از درگاه خداوند متعال برای همگان مسئلت داریم.

در این ایام که نشانه های خداوند یکتا در عالم گیتی گسترده شده است، یاد و خاطره امام بزرگوار و شهدای عزیز را گرامی می داریم و این عید سعید را به محضر حضرت حجت(عج)، مقام عظمای ولایت، خانواده های معظم شهدا و جانبازان عزیز تبریک عرض می نماییم.

نوروز تجدید حیات طبیعت است؛ در این ایام یاد و خاطره شهیدان راه حق و فضیلت را گرامی داشته و بار دیگر با آرمانهای آن عزیزان زنده و ناظر پیمان می بندیم که تا جان در بدن داریم در راه سرافرازی ایران اسلامی بکوشیم.

موقعیت خطیر ایران اسلامی ما را بر آن می دارد تا حال که میهن عزیزمان از هر سو مورد هجمه فرهنگی، سیاسی و اقتصادی است؛ دست اتحاد و دوستی و برادری به سوی یکدیگر دراز کنیم و با وحدت کلمه بسوی همگرایی و هم افزایی گام برداریم تا ثمره همدلی و دوستی و سازگاری با یکدیگر برآیندی به سوی پیشرفت تعالی و عدالت منطقه و کشور عزیزمان باشد.
مردم دیندار و انقلابی استان فرهنگ پرور مازندران در نوروز 1392 ضمن مهمان نوازی شایسته از مسافران نوروزی که از اقصی نقاط ایران اسلامی به دیارعلویان سفر می کنند رعایت شعائر اسلامی و مذهبی بخصوص حرمت ایام فاطمیه را نیز اهتمام جدی خواهند داشت.
شکی نیست که قدردانی از شما خوبان باید در لباس تحقق وعده ها و اجرای برنامه های کارشناسی شده در سطح منطقه ای و وضع قوانین راهگشا در سطح ملی شکل گیرد. از این جهت نمایندگان شما در مجلس شورای اسلامی سعی دارند با جدیت فراوان مطالبات و مشکلات استان را از طریق سازوکارهای قانونی پیگیری نمایند.
در همین راستا تشکیل دفتر مجمع نمایندگان در 16 اسفند 91 نقطه عطفی در هم افزایی مجمع نمایندگان مازندران برای انسجام و همگرایی بوده تا ازاین طریق ارتباط با دستگاه های اجرایی، نخبگان، و فعالان سیاسی، اجتماعی و اقتصادی و رسانه های گروهی ساماندهی شود. امیدواریم با همکاری همه دلسوزان به نظام اسلامی خصوصا استان فرهنگ پرور مازندران شاهد پیشرفت و تعالی مازندران عزیز باشیم.

مجمع نمایندگان مردم شریف مازندران در دور نهم مجلس شورای اسلامی


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 29 اسفند 1391
همه عزیزیان یک طرف دکتز یوسف نژاد یک طرف
نا شناس 29 اسفند 1391
دکتر یوسف نژاد عزیز سال نو را پیشاپیش به شما وخانواده محترم تبریک عرض مینمائیم
(حامیان شما در شهرستان ساری و میاندرود)

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.193 seconds.